«Η επίσκεψή μου στον Πτηνοτροφικό Συνεταιρισμό δεν έγινε για προσωπικούς λόγους, ούτε στη δήλωση μου έκανα προσωπικές αναφορές. Εδώ υπάρχει ένα σαφές πρόβλημα με την πορεία και τη βιωσιμότητα του συνεταιρισμού και, κυρίως, με τους μισθούς των εργαζομένων οι οποίοι είχαν να πληρωθούν εννιά ολόκληρους μήνες. Επιπλέον, οι πτηνοτρόφοι μέλη του συνεταιρισμού στηρίζουν την επιχείρηση και ίδιοι δεν ανταμοίβονται. Ο συνεταιρισμός έχει ανεξόφλητους πολλούς τοπικούς προμηθευτές. Ο παραπάνω «εκρηκτικός» συνδυασμός έχει άμεσες συνέπειες στη δοκιμαζόμενη τοπική μας οικονομία. Ο νόμος που θεσμοθετήθηκε επί ΠΑΣΟΚ και επιτρέπει την καθυστέρηση στην εξόφληση των τιμολογίων είναι ένα γεγονός το οποίο δε χωράει αμφισβήτησης. Όπως επίσης και η πολιτική αδιαφορία της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος, για την τύχη του συνεταιρισμού.
Η στείρα αντιπαράθεση και η κοκορομαχίες είναι τακτική άλλων εποχών και αυτού του είδους οι πρακτικές δεν εκφράζουν κανέναν. Αντίθετα, επιτείνουν την απαξίωση στους πολίτες. Ο καθένας από την πλευρά του και το μετερίζί του, σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία, πρέπει να δώσει τη μάχη για να ενισχύσουμε την ανάπτυξη της τοπικής μας οικονομίας μέσα από την τόνωση της εξωστρέφειάς της. Και ο Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός μπορεί να έχει πρωτεύοντα ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση. Όλοι στην Άρτα ζούμε και όλοι θέλουμε το καλύτερο για τον τόπο μας. Αλίμονο, όμως, αν δε διδαχτούμε από τα αποδεδειγμένα λάθη του παρελθόντος και δεν προσπαθήσουμε να δώσουμε λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα, που τα βιώνει η τοπική μας οικονομία καθημερινά.»
Κατά την πρόσφατη συνάντησή μας, ενημερώθηκα διεξοδικά για το νέο επιχειρηματικό σχέδιο που έχουν καταρτίσει και έχει εγκριθεί και από τη γενική συνέλευση των πτηνοτρόφων – μελών. Διέκρινα τη θέληση και την αποφασιστικότητα όλων να δουλέψουν, για να σταθεί η επιχείρηση και να πετύχουν στους στόχους του προγράμματος.
Συζήτησαν για την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων, που δίνονται μέσω του ΕΣΠΑ, για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Άρτα. Ο κ. Παπάζογλου έθεσε ως έναν από τους βασικούς στόχους της νέας διοίκησης του επιμελητηρίου τη δημιουργία στην Άρτα Βιομηχανικού Πάρκου (ΒΙΠΑ), ώστε να υπάρχει χώρος με τις απαραίτητες υποδομές για την υποδοχή, εγκατάσταση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Ο Γιώργος Στύλιος ενημέρωσε τον Αλιβιζάτο για τις φυσικές ομορφιές του Νομού Άρτας. Αναφέρθηκε στην ορεινή Άρτα και ιδιαίτερα στην περιοχή των Τζουμέρκων όπου υπάρχουν καταλύματα και δυνατότητες για μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη. Επίσης πληροφόρησε τον υφυπουργό Τουρισμού για τα Βυζαντινά μνημεία της περιοχής και τις δυνατότητες για την ανάδειξη του Θρησκευτικού Τουρισμού. Ακόμη συζήτησαν για τον Αμβρακικό κόλπο και τους υδροβιότοπους της περιοχής. Ο Γιώργος Στύλιος επισήμανε την ιδιαίτερη περιβαλλοντική και οικολογική σημασία της ευρύτερης περιοχής του Αμβρακικού για το Νομό Άρτας, την Ελλάδα και την ΕΥΡΩΠΗ. Η συγκεκριμένη περιοχή μπορεί να αποτελεί έναν από τους μοναδικούς προορισμούς Οικολογικού Τουρισμού.