Τιμούμε σήμερα τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Τιμούμε σήμερα τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, αποτίοντας φόρο τιμής στις 353.000 ψυχές που χάθηκαν στη θηριωδία. 
Η προσπάθεια για τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας αποτελεί το ελάχιστο που οφείλουμε στη συλλογική μας μνήμη.
Η ιστορική γνώση είναι το ισχυρότερο «όπλο» απέναντι στη λήθη, διδάσκοντας τις επόμενες γενιές ώστε τέτοια εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας να μην επαναληφθούν ποτέ.