Τιμούμε σήμερα τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, αποτίοντας φόρο τιμής στις 353.000 ψυχές που χάθηκαν στη θηριωδία.
Η προσπάθεια για τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας αποτελεί το ελάχιστο που οφείλουμε στη συλλογική μας μνήμη.
Η ιστορική γνώση είναι το ισχυρότερο «όπλο» απέναντι στη λήθη, διδάσκοντας τις επόμενες γενιές ώστε τέτοια εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας να μην επαναληφθούν ποτέ.
