












Άρτα, 09-05-2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Γιώργος Στύλιος – Ένα καλό νέο για την Άρτα! Προκηρύχθηκαν για το Νοσοκομείο Άρτας 11 νέες θέσεις μόνιμων ιατρών
Με απόφαση του Υπουργείου Υγείας που υπεγράφη στις 8 Μαΐου 2026, προκηρύσσονται έντεκα (11) μόνιμες θέσεις ειδικευμένων ιατρών κλάδου Ε.Σ.Υ. για το Νοσοκομείο της Άρτας.
Ειδικότερα, για το Νοσοκομείο της Άρτας προβλέπονται οι ακόλουθες 11 θέσεις:
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα esydoctors.moh.gov.gr ορίζεται από τις 25/05/2026 έως τις 15/06/2026.
Οι θέσεις αυτές αποτελούν μέρος της πανελλαδικής ενίσχυσης του ΕΣΥ με 1.131 ιατρούς. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη προσπάθεια ενίσχυσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας των τελευταίων ετών, με στόχο την οριστική αντιμετώπιση κενών σε κρίσιμες κλινικές και την αναβάθμιση της καθημερινής εξυπηρέτησης των ασθενών. Με αφορμή την προκήρυξη ο Γιώργος Στύλιος δήλωσε: «Η προκήρυξη είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το Υπουργείο Υγείας και τη διοίκηση του Νοσοκομείου Άρτας για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των Αρτινών για ουσιαστικές υπηρεσίες υγείας. Δίνεται η δυνατότητα να έχουμε 11 νέους μόνιμους ιατρούς, προκειμένου να θωρακίσουμε το Νοσοκομείο μας. Η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί προτεραιότητά μας. Το επόμενο διάστημα αναμένονται περαιτέρω ενισχύσεις με υγειονομικό προσωπικό. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ώστε κάθε πολίτης της Άρτας και της ευρύτερης περιοχής να έχει πρόσβαση σε ένα πλήρως στελεχωμένο και εξοπλισμένο νοσοκομείο. Είμαστε δίπλα στους πολίτες».

Η Ελλάδα εξαγωγέας ενεργειακής ασφάλειας και σταθερότητας
Πριν δέκα ημέρες είχαμε την ιστορική υπογραφή της Σύμβασης Γεώτρησης για το Block 2 (Βορειοδυτικό Ιόνιο), μεταξύ της κοινοπραξίας ExxonMobil – Energean – HELLENiQ Energy και της Stena Drilling, εταιρείας που διαθέτει το πλωτό γεωτρύπανο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην περιοχή. Στα μέσα του Φεβρουαρίου του 2027, θα γίνει η πρώτη ερευνητική γεώτρηση στη χώρα μας μετά από σχεδόν μισό αιώνα και μέχρι τον Απρίλιο του 2027, θα γνωρίζουμε αν το κοίτασμα της περιοχής είναι εμπορικά εκμεταλλεύσιμο.
Στον τομέα της ενέργειας, επί διακυβέρνησης της ΝΔ, η χώρα μας έχει ανέβει πολλές κατηγορίες. Και αυτό σε μία παγκόσμια συγκυρία αστάθειας.
Όλες οι συμφωνίες που έχει υπογράψει η χώρα μας με διεθνείς κοινοπραξίες και κολοσσούς του χώρου, για την παραχώρηση αποκλειστικών δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων σε θαλάσσιες περιοχές νοτίως της Κρήτης και της Πελοποννήσου ενισχύουν την ενεργειακή μας αυτονομία, την γεωπολιτική μας ισχύ καθώς:
Μετά από τη συμφωνία με τη CHEVRON, το πρόγραμμα των ερευνών μας, που σήμερα καλύπτει περίπου 48.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, θα ανέλθει στα 94.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, δηλαδή σχεδόν θα διπλασιαστεί
Και δεν σταματάμε εκεί. Αντιλαμβανόμενοι τον ρόλο που θα διαδραματίσουν οι υδρογονάνθρακες στο ενεργειακό σύστημα τα επόμενα χρόνια, επενδύουμε σε αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου, σε σταθμούς συμπίεσης, σε τερματικά LNG και σε μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο.
Η χώρα έχει αλλάξει εικόνα. Από εισαγωγέας ηλεκτρικής ενέργειας, είναι σήμερα ένας μεγάλος εξαγωγέας με ιδιαίτερο εκτόπισμα και δυναμική στην Νοτιο – Ανατολική Ευρώπη, καθώς η ιστορική απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να διακόψει σταδιακά την εισαγωγή ρωσικού φυσικού αερίου προσφέρει σημαντικές νέες ευκαιρίες στη χώρα μας.
Το Project του Κάθετου Διάδρομου που θα ξεκινά από τη Ρεβυθούσα και την Αλεξανδρούπολη, και θα μεταφέρει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) βορειότερα, λειτουργώντας ως ενεργειακή ασπίδα της Ευρώπης απέναντι στην εξάρτηση από τη Ρωσία αναδεικνύει την πατρίδα μας ως πύλη σταθερότητας και ανάπτυξης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σε μια περίοδο διεθνών ανακατατάξεων και ενεργειακής αβεβαιότητας, η πατρίδα μας έχει την ευκαιρία να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο. Προχωράμε με σταθερά βήματα και με σχέδιο, συνέπεια και προσήλωση στον εθνικό στόχο. Ο οποίος δεν είναι άλλος από το να παραδώσουμε στη κρίση των πολιτών στο τέλος της τετραετίας, μία χώρα, ΙΣΧΥΡΌΤΕΡΗ – ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ – ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ από αυτή που παραλάβαμε στην αρχή της θητείας μας.

Άρτα, 5 /5/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Γ. Στύλιος: «Στάση αναμονής για το Στρατόπεδο ΒΕΡΣΗ – Η έλλειψη σύγκλισης και οι αντικρουόμενες προτάσεις βλάπτουν την προοπτική της Άρτας»
Στο κρίσιμο ζήτημα της αξιοποίησης του στρατοπέδου ΒΕΡΣΗ αναφέρθηκε ο Γιώργος Στύλιος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ART TV. Ο κ. Στύλιος αποσαφήνισε την πάγια θέση του, η οποία προβλέπει τη λειτουργία του χώρου ως κέντρο εκπαίδευσης φυλάκων —περιλαμβάνοντας ειδικούς φρουρούς, συνοριοφύλακες, καθώς και τη δικαστική και δημοτική αστυνομία— ενώ παράλληλα πρότεινε την ίδρυση σχολής αστυφυλάκων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, ενημέρωσε πως πραγματοποίησε αλλεπάλληλες συναντήσεις στα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, γνωστοποιώντας παράλληλα πως αρμόδιο κλιμάκιο έχει ήδη επισκεφθεί δύο φορές τον χώρο για αυτοψία, έχοντας συντάξει μια ολοκληρωμένη και κοστολογημένη μελέτη για τις απαραίτητες κτιριακές μετατροπές.
Αναφερόμενος στις προσπάθειες συνεννόησης που προηγήθηκαν, ο Βουλευτής υπενθύμισε τη συμμετοχή του σε συνεδριάσεις του Δημοτικού και του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου ζήτησε μια κοινή και ενιαία στάση για το σημαντικό αυτό ζήτημα που αφορά την τοπική οικονομία. Παράλληλα, εξέφρασε τις δημόσιες ευχαριστίες του προς το Επιμελητήριο, τους επαγγελματίες και τον επιχειρηματικό κόσμο της Άρτας για τη θετική τους ανταπόκριση και τη δημόσια ανακοίνωση υποστήριξης που εξέδωσαν για το αίτημά του.
Ωστόσο, ο κ. Στύλιος εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του για τις πρόσφατες δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Άρτας σχετικά με την αποστολή κοινής επιστολής με τον Δήμαρχο προς τα αρμόδια Υπουργεία, με την οποία ζητούν τη δημιουργία διοικητικού κέντρου. Σημείωσε, επίσης, τις παραστάσεις εκπροσώπων του Δικηγορικού Συλλόγου στα δημοτικά συμβούλια και τις επιστολές τους προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης για τη μετατροπή του στρατοπέδου σε κτίριο δικαστηρίων, ένα αίτημα που υποστηρίζεται τόσο από τη Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ όσο και από πολιτευτή και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ.
Αυτή η πολυφωνία κρίνεται από τον Βουλευτή ως απορίας άξια, καθώς για τη δημιουργία διοικητηρίου έχει ήδη παραχωρηθεί εδώ και πέντε χρόνια το στρατόπεδο Παπακώστα, χωρίς να έχει γίνει καμία άλλη εργασία πέραν των δηλώσεων, ενώ την ίδια στιγμή το κτίριο των παλαιών δικαστηρίων παραμένει αναξιοποίητο, παρότι πριν από δύο χρόνια ολοκληρώθηκαν εκεί εργασίες ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ. Συνοψίζοντας, ο κ. Στύλιος υπογράμμισε ότι η έλλειψη σύγκλισης, συναίνεσης και ομοφωνίας δημιουργεί σύγχυση και στέλνει λανθασμένα μηνύματα διαφωνίας στα Υπουργεία, γεγονός που δεν συνιστά υπεύθυνη στάση απέναντι στο μέλλον και την αναπτυξιακή προοπτική της Άρτας. Τονίζοντας πως βρίσκεται στην πολιτική για να δίνει λύσεις και να φέρνει αποτελέσματα ανακοινώνοντας καλά νέα για την πόλη. Κατέληξε επισημαίνοντας ότι: Αυτή η κατάσταση δεν ωφελεί κανέναν! Από εδώ και στο εξής τηρώ στάση αναμονής.