Στον εορτασμό της Ημέρας προς τιμήν των Αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας

 Γιορτάσαμε τον εορτασμό της Ημέρας προς τιμήν των Αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας.
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου Άρτας, αποδώσαμε φόρο τιμής σε όσους υπηρέτησαν με αυταπάρνηση την Ελληνική Αστυνομία και την πατρίδα.
Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους!

Συνεδρίαση της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, για το νομοσχέδιο του Υπουργείο Υγείας με θέμα: «Κύρωση της συμπληρωματικής σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ» και του παραρτήματός της».
👉 Στη συνεδρίαση έδωσε το «παρών» ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Παράλληλα, φιλοξενήσαμε και ακούσαμε τις τοποθετήσεις σημαντικών θεσμικών εκπροσώπων όπως:
🎓 Ο Πρύτανης του ΑΠΘ
⚖️ Ο Κοσμήτορας της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ
🩺 Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Νοσοκομείου «ΑΧΕΠΑ»
Στη φωτογραφία διακρίνονται επίσης η Νομική Σύμβουλος του Υπουργείου Υγείας και η Εισηγήτρια της ΝΔ για το νομοσχέδιο, Βουλευτής Θεσσαλονίκης

Ξεκίνησε η καταβολή των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ για τις ζημιές σε εσπεριδοειδή και ελιές στους Δήμους Αρταίων, Νικολάου Σκουφά και Γεωργίου Καραϊσκάκη

Ένα καλό νέο για την Άρτα!
Ξεκίνησε η καταβολή των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ για τις ζημιές σε εσπεριδοειδή και ελιές στους Δήμους Αρταίων, Νικολάου Σκουφά και Γεωργίου Καραϊσκάκη. Οι αποζημιώσεις αφορούν καταστροφές από ανεμοθύελλα, χαλάζι, παγετό και πλημμύρες της περιόδου Οκτωβρίου 2025 – Φεβρουαρίου 2026.
Τα πρώτα  2 εκ. € πιστώθηκαν ήδη στους δικαιούχους.
Επιπλέον 600.000 € θα καταβληθούν με την εξόφληση των ασφαλιστικών εισφορών (έως τέλος Ιουνίου).
Αναμένονται επιπλέον 2,5 εκ. € από τα νέα πορίσματα του ΕΛΓΑ Ηπείρου, με την επόμενη πληρωμή να προγραμματίζεται μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Πάνω από 5 εκ. ευρώ θα καταβληθούν συνολικά στους παραγωγούς στην Άρτα.
Το αποτέλεσμα αυτό είναι καρπός συστηματικής δουλειάς και στενής συνεργασίας με τους γεωπόνους και την διεύθυνση του ΕΛΓΑ στην Ήπειρο καθώς και με την διοίκηση του ΕΛΓΑ.
Αξίζουν συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο σε όσους εργάστηκαν με φιλότιμο, συνέπεια και επαγγελματισμό για να φτάσουμε σήμερα σε αυτά τα θετικά αποτελέσματα.
Ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ, Ανδρέα Λυκουρέντζο, για τη στενή και εποικοδομητική μας συνεργασία.
Δεσμεύομαι προσωπικά να παρακολουθώ το θέμα μέχρι να εισπράξει και ο τελευταίος παραγωγός τα χρήματα που δικαιούται. Είμαστε δίπλα στους αγρότες, είμαστε δίπλα στους πολίτες!

Άρτα, 28/05/2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Γιώργος Στύλιος- Ένα καλό νέο για την Άρτα! Ένα καλό νέο για τους παραγωγούς μας. 2.6 εκατομμύρια ευρώ για ζημιές σε εσπεριδοειδή και ελιές

 

Ξεκίνησε η καταβολή των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ προς τους δικαιούχους παραγωγούς της Άρτας, οι οποίοι επλήγησαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα (ανεμοθύελλα, χαλάζι, παγετό και πλημμύρες) κατά την περίοδο από τον Οκτώβριο του 2025 έως τον Φεβρουάριο του 2026. Οι αποζημιώσεις αφορούν καλλιέργειες εσπεριδοειδών και ελιάς στους Δήμους Αρταίων, Νικολάου Σκουφά και Γεωργίου Καραϊσκάκη.

Ειδικότερα, ήδη καταβλήθηκαν 2 εκ € στους λογαριασμούς των δικαιούχων. Επιπλέον, 600.000 € πρόκειται να πιστωθούν εφόσον οι αγρότες καταβάλλουν τις ασφαλιστικές του εισφορές προς τον ΕΛΓΑ. Οι παραγωγοί, έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές μέχρι τέλος Ιουνίου.

 Ο κος Στύλιος ζήτησε από τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ κο Ανδρέα Λυκουρέντζο, να σταλεί ενημερωτικό sms στους παραγωγούς προκειμένου να καταβάλλουν εμπρόθεσμα και έγκαιρα τις εισφορές τους για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής θα καταβληθούν επιπλέον 600.000 ευρώ στους δικαιούχους παραγωγούς.

Επιπρόσθετα, σε συνεργασία του κ. Στύλιου με τον  διευθυντή του ΕΛΓΑ Ηπείρου, αναμένεται  να δοθούν στους δικαιούχους επιπλέον 2.5 εκ. ευρώ. Πρόκειται για πορίσματα για τις ίδιες περιοχές, τα οποία οι υπηρεσίες του ΕΛΓΑ Ηπείρου ολοκλήρωσαν πρόσφατα. Οι αγρότες μπορούν να ενημερωθούν σχετικά από τους ανταποκριτές  του ΕΛΓΑ  στα δημοτικά καταστήματα.

Σύμφωνα μάλιστα με ενημέρωση του κ. Στύλιου από τον ΕΛΓΑ, η επόμενη πληρωμή προγραμματίζεται μέχρι τέλη Ιουνίου. Συνεπώς, οι παραγωγοί της Άρτας αναμένεται να λάβουν ένα συνολικό ποσό πάνω από 5 εκ. ευρώ.

Για να φτάσουμε σήμερα σε αυτή την καλή εξέλιξη, ανέφερε ο κος Στύλιος,  χρειάστηκε συνεννόηση, συνεργασία με τους γεωπόνους, την διεύθυνση του ΕΛΓΑ στην Ήπειρο και την διοίκηση του ΕΛΓΑ. Πολλές φορές με πρωτοβουλία μου, επισήμανε ο κ. Στύλιος, έγιναν παρουσίες σε εσπεριδοκαλλιέργειες και ελαιοκαλλιέργειες στον κάμπο και στα ορεινά της Άρτας. Τίποτα δεν έγινε τυχαία, τίποτα δεν έγινε από μόνο του.

Ο κ. βουλευτής τόνισε ότι δεσμεύεται να παρακολουθεί το θέμα μέχρι να καταβληθούν τα χρήματα σε όλους τους αγρότες. Δήλωσε ότι γνωρίζει τα προβλήματα των παραγωγών στην Άρτα και τις δυσκολίες στην αγορά και δεσμεύτηκε ότι θα εργάζεται συνεχώς για να στηρίζει τον πρωτογενή τομέα της Άρτας. Επιπλέον, ανέφερε  ότι αξίζουν συγχαρητήρια και ένα μπράβο σε όσους εργάστηκαν με φιλότιμο, συνέπεια και επαγγελματισμό για να φτάσουμε σήμερα σε αυτά τα θετικά αποτελέσματα. Καταλήγοντας, ευχαρίστησε τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ Ανδρέα Λυκουρέντζο για τη στενή και εποικοδομητική τους συνεργασία, και τόνισε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τους παραγωγούς. «Είμαστε δίπλα στους αγρότες, είμαστε δίπλα στους πολίτες».

 


Πρόσληψη 7 ατόμων στο Νοσοκομείο και τα Κέντρα Υγείας της Άρτας

Ένα καλό νέο για την Άρτα!
Πρόσληψη 7 ατόμων στο Νοσοκομείο και τα Κέντρα Υγείας της Άρτας.
Με ικανοποίηση ενημερώθηκα για την έγκριση από την 6η ΥΠΕ νέου επικουρικού προσωπικού στις δομές υγείας διάρκειας δύο ετών, στον νομό μας.
Συγκεκριμένα εγκρίθηκαν οι εξής θέσεις:
🔹 Νοσοκομείο Άρτας: 2 ΔΕ Χειριστών, 1 ΥΕ Τραυματιοφορέων, 1 ΤΕ Μαιευτικής.
🔹 Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης: 1 ΥΕ Τραυματιοφορέων- 1 θέση οδηγού ασθενοφόρου
🔹 Κέντρο Υγείας Αγνάντων: 1 ΔΕ Διοικητικού.
Η προσπάθεια για την ενδυνάμωση του Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας μας συνεχίζεται. Σύντομα, αναμένουμε την έγκριση και νέων θέσεων για την κάλυψη των αναγκών των δομών υγείας του νομού μας.
 

Άρτα, 25/05/2026

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Γιώργος Στύλιος, ένα καλό νέο για την Άρτα -Ενίσχυση των δομών υγείας με 7 νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού

 

Εγκρίθηκαν από την 6η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ), επτά (7) νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού, διάρκειας δύο ετών, για την άμεση ενίσχυση των δομών υγείας του νομού Άρτας.

Οι θέσεις κατανέμονται ως εξής:

  • Γενικό Νοσοκομείο Άρτας:4 θέσεις (2 ΔΕ Χειριστών – Εμφανιστών, 1 ΥΕ Τραυματιοφορέων, 1 ΤΕ Μαιευτικής).
  • Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης:2 θέσεις (1 ΥΕ Τραυματιοφορέων, 1 Οδηγού Ασθενοφόρου).
  • Κέντρο Υγείας Αγνάντων:1 θέση (ΔΕ Διοικητικού).

Η ενίσχυση αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στην περιοχή. Η διαδικασία για την κάλυψη των αναγκών συνεχίζεται, καθώς αναμένεται προσεχώς η έγκριση και επιπλέον θέσεων επικουρικού προσωπικού.

Σχετικά με την εξέλιξη αυτή, ο Βουλευτής Άρτας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργος Στύλιος, δήλωσε:

«Η ενίσχυση των δομών υγείας στον τόπο μας παραμένει πρώτη μας προτεραιότητα. Με τις 7 αυτές νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού, στηρίζουμε έμπρακτα το Γενικό Νοσοκομείο της Άρτας και τα Κέντρα Υγείας της περιοχής μας.  Η προσπάθειά μας δεν σταματά εδώ. Θα  παρακολουθώ στενά τη διαδικασία για την έγκριση επιπλέον θέσεων».

 


Χρόνια πολλά στην Κωνσταντίνα, την Ελένη και τον Κωνσταντίνο!

Χρόνια πολλά στην Κωνσταντίνα, την Ελένη και τον Κωνσταντίνο!
Πανηγυρικός εσπερινός και περιφορά της Ιεράς Εικόνας των Αγίων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, παραμονή της εορτής, στον Άγιο Κωνσταντίνο στη Φιλοθέη Άρτας.