










Άρτα, 28/05/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Γιώργος Στύλιος- Ένα καλό νέο για την Άρτα! Ένα καλό νέο για τους παραγωγούς μας. 2.6 εκατομμύρια ευρώ για ζημιές σε εσπεριδοειδή και ελιές
Ξεκίνησε η καταβολή των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ προς τους δικαιούχους παραγωγούς της Άρτας, οι οποίοι επλήγησαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα (ανεμοθύελλα, χαλάζι, παγετό και πλημμύρες) κατά την περίοδο από τον Οκτώβριο του 2025 έως τον Φεβρουάριο του 2026. Οι αποζημιώσεις αφορούν καλλιέργειες εσπεριδοειδών και ελιάς στους Δήμους Αρταίων, Νικολάου Σκουφά και Γεωργίου Καραϊσκάκη.
Ειδικότερα, ήδη καταβλήθηκαν 2 εκ € στους λογαριασμούς των δικαιούχων. Επιπλέον, 600.000 € πρόκειται να πιστωθούν εφόσον οι αγρότες καταβάλλουν τις ασφαλιστικές του εισφορές προς τον ΕΛΓΑ. Οι παραγωγοί, έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές μέχρι τέλος Ιουνίου.
Ο κος Στύλιος ζήτησε από τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ κο Ανδρέα Λυκουρέντζο, να σταλεί ενημερωτικό sms στους παραγωγούς προκειμένου να καταβάλλουν εμπρόθεσμα και έγκαιρα τις εισφορές τους για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής θα καταβληθούν επιπλέον 600.000 ευρώ στους δικαιούχους παραγωγούς.
Επιπρόσθετα, σε συνεργασία του κ. Στύλιου με τον διευθυντή του ΕΛΓΑ Ηπείρου, αναμένεται να δοθούν στους δικαιούχους επιπλέον 2.5 εκ. ευρώ. Πρόκειται για πορίσματα για τις ίδιες περιοχές, τα οποία οι υπηρεσίες του ΕΛΓΑ Ηπείρου ολοκλήρωσαν πρόσφατα. Οι αγρότες μπορούν να ενημερωθούν σχετικά από τους ανταποκριτές του ΕΛΓΑ στα δημοτικά καταστήματα.
Σύμφωνα μάλιστα με ενημέρωση του κ. Στύλιου από τον ΕΛΓΑ, η επόμενη πληρωμή προγραμματίζεται μέχρι τέλη Ιουνίου. Συνεπώς, οι παραγωγοί της Άρτας αναμένεται να λάβουν ένα συνολικό ποσό πάνω από 5 εκ. ευρώ.
Για να φτάσουμε σήμερα σε αυτή την καλή εξέλιξη, ανέφερε ο κος Στύλιος, χρειάστηκε συνεννόηση, συνεργασία με τους γεωπόνους, την διεύθυνση του ΕΛΓΑ στην Ήπειρο και την διοίκηση του ΕΛΓΑ. Πολλές φορές με πρωτοβουλία μου, επισήμανε ο κ. Στύλιος, έγιναν παρουσίες σε εσπεριδοκαλλιέργειες και ελαιοκαλλιέργειες στον κάμπο και στα ορεινά της Άρτας. Τίποτα δεν έγινε τυχαία, τίποτα δεν έγινε από μόνο του.
Ο κ. βουλευτής τόνισε ότι δεσμεύεται να παρακολουθεί το θέμα μέχρι να καταβληθούν τα χρήματα σε όλους τους αγρότες. Δήλωσε ότι γνωρίζει τα προβλήματα των παραγωγών στην Άρτα και τις δυσκολίες στην αγορά και δεσμεύτηκε ότι θα εργάζεται συνεχώς για να στηρίζει τον πρωτογενή τομέα της Άρτας. Επιπλέον, ανέφερε ότι αξίζουν συγχαρητήρια και ένα μπράβο σε όσους εργάστηκαν με φιλότιμο, συνέπεια και επαγγελματισμό για να φτάσουμε σήμερα σε αυτά τα θετικά αποτελέσματα. Καταλήγοντας, ευχαρίστησε τον πρόεδρο του ΕΛΓΑ Ανδρέα Λυκουρέντζο για τη στενή και εποικοδομητική τους συνεργασία, και τόνισε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τους παραγωγούς. «Είμαστε δίπλα στους αγρότες, είμαστε δίπλα στους πολίτες».

Άρτα, 25/05/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Γιώργος Στύλιος, ένα καλό νέο για την Άρτα -Ενίσχυση των δομών υγείας με 7 νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού
Εγκρίθηκαν από την 6η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ), επτά (7) νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού, διάρκειας δύο ετών, για την άμεση ενίσχυση των δομών υγείας του νομού Άρτας.
Οι θέσεις κατανέμονται ως εξής:
Η ενίσχυση αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στην περιοχή. Η διαδικασία για την κάλυψη των αναγκών συνεχίζεται, καθώς αναμένεται προσεχώς η έγκριση και επιπλέον θέσεων επικουρικού προσωπικού.
Σχετικά με την εξέλιξη αυτή, ο Βουλευτής Άρτας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργος Στύλιος, δήλωσε:
«Η ενίσχυση των δομών υγείας στον τόπο μας παραμένει πρώτη μας προτεραιότητα. Με τις 7 αυτές νέες θέσεις επικουρικού προσωπικού, στηρίζουμε έμπρακτα το Γενικό Νοσοκομείο της Άρτας και τα Κέντρα Υγείας της περιοχής μας. Η προσπάθειά μας δεν σταματά εδώ. Θα παρακολουθώ στενά τη διαδικασία για την έγκριση επιπλέον θέσεων».