







Η Ελλάδα εξαγωγέας ενεργειακής ασφάλειας και σταθερότητας
Πριν δέκα ημέρες είχαμε την ιστορική υπογραφή της Σύμβασης Γεώτρησης για το Block 2 (Βορειοδυτικό Ιόνιο), μεταξύ της κοινοπραξίας ExxonMobil – Energean – HELLENiQ Energy και της Stena Drilling, εταιρείας που διαθέτει το πλωτό γεωτρύπανο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην περιοχή. Στα μέσα του Φεβρουαρίου του 2027, θα γίνει η πρώτη ερευνητική γεώτρηση στη χώρα μας μετά από σχεδόν μισό αιώνα και μέχρι τον Απρίλιο του 2027, θα γνωρίζουμε αν το κοίτασμα της περιοχής είναι εμπορικά εκμεταλλεύσιμο.
Στον τομέα της ενέργειας, επί διακυβέρνησης της ΝΔ, η χώρα μας έχει ανέβει πολλές κατηγορίες. Και αυτό σε μία παγκόσμια συγκυρία αστάθειας.
Όλες οι συμφωνίες που έχει υπογράψει η χώρα μας με διεθνείς κοινοπραξίες και κολοσσούς του χώρου, για την παραχώρηση αποκλειστικών δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων σε θαλάσσιες περιοχές νοτίως της Κρήτης και της Πελοποννήσου ενισχύουν την ενεργειακή μας αυτονομία, την γεωπολιτική μας ισχύ καθώς:
Μετά από τη συμφωνία με τη CHEVRON, το πρόγραμμα των ερευνών μας, που σήμερα καλύπτει περίπου 48.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, θα ανέλθει στα 94.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, δηλαδή σχεδόν θα διπλασιαστεί
Και δεν σταματάμε εκεί. Αντιλαμβανόμενοι τον ρόλο που θα διαδραματίσουν οι υδρογονάνθρακες στο ενεργειακό σύστημα τα επόμενα χρόνια, επενδύουμε σε αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου, σε σταθμούς συμπίεσης, σε τερματικά LNG και σε μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο.
Η χώρα έχει αλλάξει εικόνα. Από εισαγωγέας ηλεκτρικής ενέργειας, είναι σήμερα ένας μεγάλος εξαγωγέας με ιδιαίτερο εκτόπισμα και δυναμική στην Νοτιο – Ανατολική Ευρώπη, καθώς η ιστορική απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να διακόψει σταδιακά την εισαγωγή ρωσικού φυσικού αερίου προσφέρει σημαντικές νέες ευκαιρίες στη χώρα μας.
Το Project του Κάθετου Διάδρομου που θα ξεκινά από τη Ρεβυθούσα και την Αλεξανδρούπολη, και θα μεταφέρει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) βορειότερα, λειτουργώντας ως ενεργειακή ασπίδα της Ευρώπης απέναντι στην εξάρτηση από τη Ρωσία αναδεικνύει την πατρίδα μας ως πύλη σταθερότητας και ανάπτυξης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σε μια περίοδο διεθνών ανακατατάξεων και ενεργειακής αβεβαιότητας, η πατρίδα μας έχει την ευκαιρία να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο. Προχωράμε με σταθερά βήματα και με σχέδιο, συνέπεια και προσήλωση στον εθνικό στόχο. Ο οποίος δεν είναι άλλος από το να παραδώσουμε στη κρίση των πολιτών στο τέλος της τετραετίας, μία χώρα, ΙΣΧΥΡΌΤΕΡΗ – ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ – ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ από αυτή που παραλάβαμε στην αρχή της θητείας μας.

Άρτα, 5 /5/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Γ. Στύλιος: «Στάση αναμονής για το Στρατόπεδο ΒΕΡΣΗ – Η έλλειψη σύγκλισης και οι αντικρουόμενες προτάσεις βλάπτουν την προοπτική της Άρτας»
Στο κρίσιμο ζήτημα της αξιοποίησης του στρατοπέδου ΒΕΡΣΗ αναφέρθηκε ο Γιώργος Στύλιος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ART TV. Ο κ. Στύλιος αποσαφήνισε την πάγια θέση του, η οποία προβλέπει τη λειτουργία του χώρου ως κέντρο εκπαίδευσης φυλάκων —περιλαμβάνοντας ειδικούς φρουρούς, συνοριοφύλακες, καθώς και τη δικαστική και δημοτική αστυνομία— ενώ παράλληλα πρότεινε την ίδρυση σχολής αστυφυλάκων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, ενημέρωσε πως πραγματοποίησε αλλεπάλληλες συναντήσεις στα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, γνωστοποιώντας παράλληλα πως αρμόδιο κλιμάκιο έχει ήδη επισκεφθεί δύο φορές τον χώρο για αυτοψία, έχοντας συντάξει μια ολοκληρωμένη και κοστολογημένη μελέτη για τις απαραίτητες κτιριακές μετατροπές.
Αναφερόμενος στις προσπάθειες συνεννόησης που προηγήθηκαν, ο Βουλευτής υπενθύμισε τη συμμετοχή του σε συνεδριάσεις του Δημοτικού και του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου ζήτησε μια κοινή και ενιαία στάση για το σημαντικό αυτό ζήτημα που αφορά την τοπική οικονομία. Παράλληλα, εξέφρασε τις δημόσιες ευχαριστίες του προς το Επιμελητήριο, τους επαγγελματίες και τον επιχειρηματικό κόσμο της Άρτας για τη θετική τους ανταπόκριση και τη δημόσια ανακοίνωση υποστήριξης που εξέδωσαν για το αίτημά του.
Ωστόσο, ο κ. Στύλιος εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του για τις πρόσφατες δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Άρτας σχετικά με την αποστολή κοινής επιστολής με τον Δήμαρχο προς τα αρμόδια Υπουργεία, με την οποία ζητούν τη δημιουργία διοικητικού κέντρου. Σημείωσε, επίσης, τις παραστάσεις εκπροσώπων του Δικηγορικού Συλλόγου στα δημοτικά συμβούλια και τις επιστολές τους προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης για τη μετατροπή του στρατοπέδου σε κτίριο δικαστηρίων, ένα αίτημα που υποστηρίζεται τόσο από τη Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ όσο και από πολιτευτή και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ.
Αυτή η πολυφωνία κρίνεται από τον Βουλευτή ως απορίας άξια, καθώς για τη δημιουργία διοικητηρίου έχει ήδη παραχωρηθεί εδώ και πέντε χρόνια το στρατόπεδο Παπακώστα, χωρίς να έχει γίνει καμία άλλη εργασία πέραν των δηλώσεων, ενώ την ίδια στιγμή το κτίριο των παλαιών δικαστηρίων παραμένει αναξιοποίητο, παρότι πριν από δύο χρόνια ολοκληρώθηκαν εκεί εργασίες ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ. Συνοψίζοντας, ο κ. Στύλιος υπογράμμισε ότι η έλλειψη σύγκλισης, συναίνεσης και ομοφωνίας δημιουργεί σύγχυση και στέλνει λανθασμένα μηνύματα διαφωνίας στα Υπουργεία, γεγονός που δεν συνιστά υπεύθυνη στάση απέναντι στο μέλλον και την αναπτυξιακή προοπτική της Άρτας. Τονίζοντας πως βρίσκεται στην πολιτική για να δίνει λύσεις και να φέρνει αποτελέσματα ανακοινώνοντας καλά νέα για την πόλη. Κατέληξε επισημαίνοντας ότι: Αυτή η κατάσταση δεν ωφελεί κανέναν! Από εδώ και στο εξής τηρώ στάση αναμονής.









Ένα καλό νέο για την Άρτα! Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, υπέγραψε την προκήρυξη για τη δημιουργία μιας σύγχρονης μονάδας που θα προσφέρει δωρεάν εξειδικευμένη υποστήριξη σε άτομα με αυτισμό και άνοια/Alzheimer. Εξασφαλίζουμε πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες για όλους όσοι τις έχουν ανάγκη. Η νέα μονάδα θα παρέχει:
– Κέντρο Ημέρας και επιστημονική υποστήριξη.
– Κατ’ οίκον φροντίδα μέσω κινητών κλιμακίων.
– Ολοκληρωμένη κάλυψη για τον αυτισμό και τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές.
Ευχαριστώ τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και τον πρώην Υφυπουργό Δημήτρη Βαρτζόπουλο για τη συνεργασία. Βάζουμε την Άρτα στον χάρτη των νέων υποδομών, υλοποιώντας μια παρέμβαση με βαθύ κοινωνικό πρόσημο για τις οικογένειες του τόπου μας.


Άρτα, 30/4/2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Γιώργος Στύλιος- Ένα καλό νέο για την Άρτα προκηρύχθηκε η δημιουργία νέας Μονάδας Ολικής Φροντίδας για τον Αυτισμό και τις Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές,
– Ενισχύουμε έμπρακτα την Ψυχική Υγεία
Μια ιδιαίτερα θετική είδηση για την Άρτα φέρνει η απόφαση του Υπουργείου Υγείας για την ενίσχυση των υπηρεσιών ψυχικής υγείας στην περιφέρεια. Με την υπογραφή του Υπουργού, Άδωνι Γεωργιάδη, προχωρά η δημιουργία μιας νέας, πρότυπης δομής στην περιοχή μας, η οποία θα προσφέρει δωρεάν εξειδικευμένη φροντίδα σε όσους τη χρειάζονται.
Όπως προβλέπεται στον σχεδιασμό, οι νέες Μονάδες αποτελούν δομές σύγχρονου τύπου, οι οποίες θα παρέχουν:
Η παρέμβαση αυτή έχει βαθύ κοινωνικό πρόσημο, καθώς οι Μονάδες σχεδιάζονται για την κάλυψη δύο ιδιαίτερα ευάλωτων και αυξανόμενων πληθυσμιακών ομάδων:
Ειδικά για την Άρτα, η δημιουργία Μονάδας για τον Αυτισμό και τις Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές αποτελούσε δέσμευση που πλέον γίνεται πράξη. Με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027, διασφαλίζουμε ότι οι συμπολίτες μας θα έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, χωρίς οικονομική επιβάρυνση και χωρίς να χρειάζεται να μετακινούνται εκτός του νομού μας.
Με αφορμή τη θετική αυτή εξέλιξη, ο κ. Στύλιος δήλωσε: «Η ίδρυση της νέας Μονάδας για τον Αυτισμό στην Άρτα είναι μια πράξη φροντίδας και αξιοπρέπειας. Γνωρίζω καλά τον καθημερινό αγώνα που δίνουν πολλές οικογένειες στον τόπο μας και στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε ένα σταθερό στήριγμα, ένα “δίχτυ ασφαλείας” μέσα στην ίδια τους την πόλη. Πλέον, η επιστημονική υποστήριξη και η κατ’ οίκον φροντίδα γίνονται προσβάσιμες σε όλους και δωρεάν. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και τον πρώην Υφυπουργό Υγείας Δημήτρη Βαρτζόπουλο για την εξαιρετική συνεργασία και την απόφασή τους να θέσουν την Άρτα στον χάρτη των νέων αυτών νέων υποδομών. Με τέτοια έργα, η πολιτική αποκτά ανθρώπινο πρόσωπο και η δημόσια υγεία ενισχύεται».