Η οδική ασφάλεια στον άξονα Άρτας – Γέφυρας Καλογήρου – Πρέβεζας μας αφορά όλους

Η οδική ασφάλεια στον άξονα Άρτας – Γέφυρας Καλογήρου – Πρέβεζας μας αφορά όλους. Ένα ακόμη τραγικό συμβάν επιβεβαιώνει την επικινδυνότητα ενός δρόμου που καθημερινά χρησιμοποιούν εκατοντάδες συμπολίτες μας.
Ειδικά τώρα που πλησιάζουν οι εορτές του Πάσχα και το καλοκαίρι, η κίνηση αυξάνεται εκθετικά λόγω του τουρισμού, με το πρόβλημα να γίνεται πολύ πιο έντονο.
Με ερώτησή μου στη Βουλή, ζητώ απαντήσεις από τα αρμόδια Υπουργεία:
  • Άμεσα έργα συντήρησης: Ενίσχυση του φωτισμού, βελτίωση της σήμανσης και αποκατάσταση του οδοστρώματος.
  • Συνολικό πλάνο: Συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και πηγές χρηματοδότησης για την πλήρη αναβάθμιση του δικτύου.
Είναι χρέος μας να μετακινούνται όλοι με ασφάλεια. Δεσμεύομαι για συνεχή προσπάθεια μέχρι να γίνει το αυτονόητο: ένας δρόμος σύγχρονος και ασφαλής.

Άρτα, 31-03- 2026 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Στη Βουλή έφερε ο Γιώργος Στύλιος την ανάγκη για την άμεση θωράκιση της οδικής ασφάλειας στην Εθνική Οδό Άρτας –Γέφυρας Καλογήρου -Πρέβεζας

Ένα ακόμη τραγικό συμβάν στον οδικό άξονα Άρτας – Γέφυρας Καλογήρου – Πρέβεζας επιβεβαιώνει με τον σκληρότερο τρόπο την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου δρόμου. Ανταποκρινόμενος στην επιτακτική ανάγκη για την ενίσχυση της ασφάλειας των πολιτών, ο Βουλευτής Άρτας ΝΔ, Γιώργος Στύλιος, κατέθεσε ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών, Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη.

Ο κ. Στύλιος υπογραμμίζει πως η συχνότητα των ατυχημάτων κατατάσσει το εν λόγω τμήμα στα πλέον επισφαλή της Ηπείρου. Παρά την κομβική της σημασία, η υφιστάμενη οδική αρτηρία παραμένει ανεπαρκής, λόγω του ελλιπούς φωτισμού, της φθοράς του οδοστρώματος και του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου δεδομένου ότι διαρκώς κινούνται εργαζόμενοι ανάμεσα στους δύο νομούς. Ειδικά κατά τους θερινούς μήνες, η κίνηση αυξάνεται εκθετικά, με αποτέλεσμα η Εθνική Οδός Άρτας –Γέφυρας Καλογήρου -Πρέβεζας να αποτελεί  εστία κινδύνου που οδηγεί σε συνεχή ατυχήματα.

Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο κ. Στύλιος ζητά την κατάθεση των επίσημων στοιχείων για τον αριθμό των ατυχημάτων, τραυματισμών και θανάτων που έχουν καταγραφεί στη συγκεκριμένη διαδρομή την τελευταία δεκαετία. Παράλληλα, ερωτά τα αρμόδια Υπουργεία για τις άμεσες τεχνικές παρεμβάσεις που προτίθενται να υλοποιήσουν —όπως η ενίσχυση του φωτισμού, η βελτίωση της σήμανσης και η αποκατάσταση του οδοστρώματος— με στόχο τον άμεσο περιορισμό της επικινδυνότητας. Τέλος, θέτει το ερώτημα εάν υφίσταται ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τη συνολική αναβάθμιση του οδικού δικτύου, ζητώντας σαφείς απαντήσεις για τις πηγές χρηματοδότησης και το ακριβές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων.

«Είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρξουν άμεσες παρεμβάσεις και να σταματήσει ο φόρος αίματος σε έναν δρόμο που αποδεδειγμένα αποτελεί κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια», επεσήμανε καταλήγοντας ο κ. Στύλιος.

 


Διπλή γιορτή σήμερα για την πατρίδα μας και το έθνος

Διπλή γιορτή σήμερα για την πατρίδα μας και το έθνος.
Γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, τη χαρμόσυνη αναγγελία της ενανθρώπησης του Κυρίου, που σηματοδοτεί την ελπίδα και την έναρξη της σωτηρίας του ανθρώπου.
Τιμούμε τον ξεσηκωμό των Ελλήνων και την αφετηρία της ελληνικής επανάστασης του 1821.
Πριν 205 χρόνια, οι πρόγονοί μας αποφάσισαν να βγουν από σκιές αιώνων σκλαβιάς και να γράψουν την μοίρα τους με ελευθερία και αξιοπρέπεια.
Σε αυτούς οφείλουμε την ελευθερία μας. Οφείλουμε την πατρίδα μας. Μία πατρίδα, που είναι χώρα πρότυπο στην γειτονιά της, παράγοντας ασφάλειας και σταθερότητας. Αντλούμε δύναμη από την ιστορία μας. Και προχωράμε μπροστά. Με ενότητα και εθνικό φρόνημα.
Χρόνια Πολλά σε όλες τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες Χρόνια Πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες, απανταχού της γης.


Ξεκινά το έργο ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Άρτας

Ένα καλό νέο για την Άρτα!
Ξεκινά το έργο ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Άρτας αξίας περίπου 1 εκ.€ και περιλαμβάνει:
Θωράκιση του κτιρίου με θερμομόνωση και νέα κουφώματα.
Εγκατάσταση κεντρικού συστήματος κλιματισμού. 
Εγκατάσταση Φωτοβολταϊκού συστήματος στην οροφή του κτιρίου
Αντικατάσταση των λαμπτήρων με νέους τεχνολογίας LED
Στόχος είναι τον Απρίλιο του 2027 οι αστυνομικοί μας να εργάζονται σε ένα χώρο σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον.
Ευχαριστώ τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τον κοινό βηματισμό που έχουμε και για τη συνεργασία μας!

Άρτα, 23/03/26

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Γιώργος Στύλιος: Ένα καλό νέο για την Άρτα: Ξεκινά το έργο ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Άρτας

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται η ριζική ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Άρτας εκτιμώμενης αξίας 815.000,00 € (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%). Μετά την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας και την παρέλευση της προθεσμίας για τυχόν προσφυγές στις 15 Μαρτίου, το έργο περνά πλέον στη φάση της υλοποίησης. Οι παρεμβάσεις που έχουν προγραμματιστεί περιλαμβάνουν:

  • Θερμομόνωση κελύφους
  • Αντικατάσταση κουφωμάτων
  • Εγκατάσταση Κεντρικού συστήματος κλιματισμού για θέρμανση – ψύξη
  • Εγκατάσταση Φωτοβολταϊκού συστήματος στην οροφή του κτιρίου
  • Αντικατάσταση λαμπτήρων με νέους τεχνολογίας LED

Με την υπογραφή της σύμβασης, οι εργασίες θα διαρκέσουν ένα (1) έτος. Η παράδοση του έργου εκτιμάται για τον Απρίλιο του 2027. Πρόκειται για μια παρέμβαση που βελτιώνει τις συνθήκες εργασίας των αστυνομικών μας, ενώ παράλληλα μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ο Βουλευτής  Άρτας ΝΔ κ. Γιώργος Στύλιος, δήλωσε σχετικά: «Η ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου της Αστυνομικής Διεύθυνσης στην πόλη μας δεν είναι πλέον σχέδιο στα χαρτιά, αλλά ένα έργο που ξεκινά. Το κτίριο μετατρέπεται σε μια σύγχρονη και λειτουργική υποδομή προς όφελος των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ., των πολιτών και του περιβάλλοντος. Οι αστυνομικοί μας θα εργάζονται πλέον σε ένα χώρο σύγχρονο και λειτουργικό. Ευχαριστώ τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τον κοινό βηματισμό που έχουμε και για τη συνεργασία μας. Η ανταπόκρισή του ήταν καθοριστική για την εξέλιξη των διαδικασιών. Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να διεκδικώ έργα για τον τόπο μας, την Άρτα».


Στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντουμε επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό, στο Βουκουρέστι

Απήυθυνα ομιλία στις εργασίες της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΚΣ ΟΣΕΠ / Parliamentary Assembly of the Black Sea Economic Cooperation), με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Η Ελλάδα πρωτοπορεί πλέον με πράξεις:
Με τον ψηφιακό βοηθό mAIgov που μειώνει τη γραφειοκρατία.
Με τον υπερυπολογιστή Daedalus και το Pharos AI Factory που ενισχύουν την καινοτομία.
Μέσα από τη συνεργασία των κρατών-μελών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΟΣΕΠ / Organization of the Black Sea Economic Cooperation), στοχεύουμε σε μια ισχυρή και ψηφιακά θωρακισμένη οικονομία.
Συνεχίζουμε να χτίζουμε το ψηφιακό μέλλον της χώρας μας.
 
 

Άρτα, 20-03-2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Θέμα: Συμμετοχή Γιώργου Στύλιου στις εργασίες της 66ης Επιτροπής Οικονομικής και Αναπτυξιακής Πολιτικής της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΚΣ ΟΣΕΠ).

Ο Γιώργος Στύλιος, συμμετείχε στις εργασίες της 66ης Επιτροπής Οικονομικής και Αναπτυξιακής Πολιτικής της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΚΣ ΟΣΕΠ) που πραγματοποιήθηκαν στο Βουκουρέστι, με θέμα: «Ψηφιακός μετασχηματισμός στις χώρες – μέλη του ΟΣΕΠ». Στην τοποθέτησή του ο Βουλευτής Άρτας ΝΔ προέβαλε τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για την οικονομική και βιώσιμη ανάπτυξη και τη θεσμική ανθεκτικότητα, τονίζοντας ότι για την Ελλάδα αποτελεί εθνική προτεραιότητα.

Ο κ. Στύλιος επεσήμανε ότι η Ελλάδα έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο νομικό και θεσμικό πλαίσιο για την προώθηση της ψηφιακής διακυβέρνησης, των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της τεχνολογικής καινοτομίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη και στη διακυβέρνηση των δεδομένων. Σε εθνικό επίπεδο, η σύσταση της Ειδικής Γραμματείας Τεχνητής Νοημοσύνης και Διακυβέρνησης Δεδομένων, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η υιοθέτηση του Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence Act), στοχεύουν στη δημιουργία ενός πλαισίου που προάγει αξιόπιστη και ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη.

Παράλληλα, ο κ. Στύλιος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα οφέλη των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως του ψηφιακού βοηθού mAIgov, τα οποία συνοψίζονται στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας, καθώς και στη μείωση της γραφειοκρατίας. Η επένδυση της Ελλάδας σε προηγμένες ψηφιακές υποδομές και ειδικότερα στον υπερυπολογιστή Daedalus και στο Pharos AI Factory, αποτελούν τη βάση της υπολογιστικής ισχύος υψηλών επιδόσεων και της καινοτομίας, συνδέοντας πανεπιστήμια, ερευνητικά ιδρύματα, νεοφυείς επιχειρήσεις και τον δημόσιο τομέα και αναμένεται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομική ανάπτυξη και στην τεχνολογική κυριαρχία.

Κλείνοντας την παρέμβασή του, ο κ. Στύλιος ανέφερε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός προσφέρει μια κοινή ευκαιρία για τα κράτη-μέλη του ΟΣΕΠ, καθώς μέσα από επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και ενισχυμένη περιφερειακή συνεργασία, μπορεί να ενισχυθεί η  καινοτομία και η ανταγωνιστικότητα.

 

 


181.000 € για το Κλειστό Γυμναστήριο Τ9 στους Κωστακιούς Άρτας

Ένα καλό νέο για την Άρτα!
Με την υπογραφή του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, εξασφαλίσαμε 181.000 € για το Κλειστό Γυμναστήριο Τ9 στους Κωστακιούς.
Η χρηματοδότηση αφορά την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών και εργασίες για την αντικατάσταση του φωτισμού και την ψύξη του χώρου.
Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα για την αναβάθμιση του Τ9, το οποίο διασφαλίζει ποιοτικότερες συνθήκες άθλησης για τους νέους μας, καθώς και ένα σύγχρονο, λειτουργικό περιβάλλον για τα αθλητικά σωματεία της Άρτας και για την φιλοξενία αθλητικών διοργανώσεων. Το έργο πλέον περνά στον Δήμο Αρταίων για την υλοποίησή του».
Ευχαριστώ τον Υπουργό για την έμπρακτη στήριξη και προσδοκώ στη συνεργασία για περεταίρω χρηματοδότηση των αθλητικών υποδομών της Άρτας.

Η φωτογραφία είναι από το αρχείο μου.

 

Άρτα, 18 /03/ 2026

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Γιώργος Στύλιος: Ένα καλό νέο για την Άρτα – Εγκρίθηκαν 181.000 € για το κλειστό γυμναστήριο Τ9 στους Κωστακιούς με απόφαση του Αν. Υπουργού Αθλητισμού  

 

Ένα καλό νέο για την Άρτα προκύπτει από την υπογραφή της απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού, κ. Γιάννη Βρούτση, για τη χρηματοδότηση της αναβάθμισης του κλειστού Γυμναστηρίου Τ9 στους Κωστακιούς Άρτας.

Το ποσό της χρηματοδότησης ανέρχεται στις 181.000 € (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%), με δικαιούχο και κύριο της πράξης τον Δήμο Αρταίων. Οι πόροι αυτοί διατίθενται για την εκπόνηση των μελετών που αφορούν την αντικατάσταση του φωτισμού και την εγκατάσταση κλιματισμού (ψύξης). Πρόκειται για ένα βήμα για την υλοποίηση των σχετικών εργασιών, που θα βελτιώσουν τη λειτουργικότητα της εγκατάστασης και την καθημερινότητα των αθλητών και των σωματείων που φιλοξενούνται στον χώρο.

Με αφορμή την έγκριση της χρηματοδότησης, ο Γιώργος Στύλιος δήλωσε: «Η αναβάθμιση των αθλητικών μας υποδομών και ειδικά του κλειστού γυμναστηρίου Τ9 έχει μεγάλη σημασία, γιατί στον συγκεκριμένο χώρο φιλοξενούνται σημαντικές διοργανώσεις πανελλαδικού επιπέδου που αναβαθμίζουν τον αθλητισμό της περιοχής μας. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον για τους νέους και τους συλλόγους μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό και φίλο Γιάννη Βρούτση για τη χρηματοδότηση. Βρίσκομαι σε διαρκή συνεργασία με τους δήμους μας. Το έργο περνά πλέον στον Δήμο Αρταίων, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία».