Στην Ολομέλεια της Βουλής για την κύρωση των συμφωνιών με την κοινοπραξία CHEVRON – HELLENIQ ENERGY

Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκα για την κύρωση των συμφωνιών με την κοινοπραξία CHEVRON – HELLENIQ ENERGY. Μια στρατηγική κίνηση που διπλασιάζει τις θαλάσσιες περιοχές έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων και θωρακίζει την ενεργειακή μας κυριαρχία.
👉 Διασφαλίζουμε ότι ο εθνικός πλούτος θα διαχέεται δίκαια στην κοινωνία μας:
🔴 Εξασφαλίζουμε έως 41% των κερδών για το κράτος. Μέρος των εσόδων θα επιστρέφει απευθείας στους πολίτες ως κοινωνικό μέρισμα, ενισχύοντας τις πιο ευάλωτες ομάδες.
🔴 Μετατρέπουμε την Ελλάδα  σε ενεργειακό πυλώνα, χτίζοντας μια πατρίδα Ισχυρότερη-Δυνατότερη-Ασαφαλέστερη.

Άρτα, 13 Μαρτίου 2026

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Γιώργος Στύλιος στη Βουλή: Η Ελλάδα αναβαθμίζεται σε κυρίαρχο ενεργειακό παίκτη και θωρακίζει το μέλλον της

Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Άρτας ΝΔ, κ. Γιώργος Στύλιος, κατά τη συζήτηση για την κύρωση των συμφωνιών με την κοινοπραξία CHEVRON – HELLENIQ ENERGY. Ο κ. Στύλιος υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της παραχώρησης δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων νοτίως της Κρήτης και της Πελοποννήσου, επισημαίνοντας πως η χώρα μας εισέρχεται πλέον σε μια νέα εποχή ενεργειακής ασφάλειας και γεωπολιτικής ισχύος.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Βουλευτής εξήγησε ότι με τις συμφωνίες αυτές η πατρίδα μας διπλασιάζει τις θαλάσσιες περιοχές προς έρευνα, οι οποίες από τα 48.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα ανέρχονται πλέον στα 94.000. Η εξέλιξη αυτή, πέρα από την προσέλκυση του ενδιαφέροντος της παγκόσμιας αγοράς, λειτουργεί ως καταλύτης για την ενεργειακή θωράκιση της Ελλάδας, ενώ παράλληλα αποδυναμώνει στην πράξη το τουρκολιβυκό μνημόνιο.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο κ. Στύλιος στα άμεσα οικονομικά οφέλη για το κοινωνικό σύνολο. Όπως σημείωσε, το κράτος εξασφαλίζει ένα σημαντικό ποσοστό κερδών που κυμαίνεται μεταξύ 38% και 41% από την εμπορική εκμετάλλευση των κοιτασμάτων. Ανέφερε μάλιστα πως ένα μέρος αυτών των εσόδων θα επιστρέφει απευθείας στους πολίτες ως κοινωνικό μέρισμα, ενισχύοντας τις πιο ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και διασφαλίζοντας ότι ο εθνικός πλούτος θα διαχέεται δίκαια στην ελληνική κοινωνία.

Αναφερόμενος στην πρόοδο που έχει σημειωθεί από το 2019, ο Γιώργος Στύλιος υπενθύμισε ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αντικατέστησε την παλαιότερη αδράνεια με δυναμισμό και συγκεκριμένες πράξεις. Με εκτεταμένες σεισμογραφικές έρευνες και την πρόσφατη ανακοίνωση για την πρώτη ερευνητική γεώτρηση μετά από 40 χρόνια, η Ελλάδα μετατρέπεται από εισαγωγέας σε σημαντικό εξαγωγέα ενέργειας. Μέσα από στρατηγικά έργα, όπως ο «Κάθετος Διάδρομος» LNG και οι επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές, η χώρα μας αναδεικνύεται σε πύλη σταθερότητας και ενεργειακή ασπίδα για ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Κλείνοντας την παρέμβασή του, ο κ. Στύλιος απέδωσε τα εύσημα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και προσωπικά στον Υπουργό κ. Σταύρο Παπασταύρου για την επιμονή και τη συστηματική εργασία τους. Τόνισε πως ο κοινός στόχος παραμένει σταθερός: η παράδοση στους πολίτες, στο τέλος της τετραετίας, μιας Ελλάδας ισχυρότερης, ασφαλέστερης και οικονομικά αυτοδύναμης.

link με αποσπάσματα της ομιλίας του βουλευτή https://youtu.be/i06SX5L0LZ0

 


Στην Agrotica 2026 στη Θεσσαλονίκη

Στην Agrotica 2026 στη Θεσσαλονίκη. Περιηγήθηκα σε περίπτερα εκθετών και φορέων του πρωτογενούς τομέα, σε μια ημέρα αφιερωμένη στην τεχνολογία, την καινοτομία, τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τις ευφυείς λύσεις που διαμορφώνουν το αύριο της ελληνικής γεωργίας και αγροδιατροφής.
Παρακολούθησα την ημερίδα του ΥπΑΑΤ με θέμα: Αγρότισσα «Η ψυχή της ελληνικής γης». Η συμβολή των γυναικών στην ελληνική γεωργία είναι ανεκτίμητη.
Το ενδιαφέρον μου για τις εξελίξεις στον Αγροδιατροφικό τομέα είναι διαρκές και προσωπικό. Αφορούν χιλιάδες παραγωγούς της πατρίδας μας, διαμορφώνουν το μέλλον της ελληνικής περιφέρειας και του τόπου μου, της Άρτας.

Φόρο τιμής στον Ήρωα Σμηναγό μας, Αναστάσιο Μπαλατσούκα, που έπεσε στο καθήκον.

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, παρουσία του Αρχηγού ΓΕΑ και της Μπάντας της Πολεμικής Αεροπορίας, αποτίσαμε τον φόρο τιμής στον Ήρωα Σμηναγό μας, Αναστάσιο Μπαλατσούκα, που έπεσε στο καθήκον.
Ιδιαίτερο συμβολισμό προσέδωσε ο απόλυτος συγχρονισμός: την ώρα της ομιλίας του Αρχηγού, το πέρασμα των δύο μαχητικών αεροσκαφών πάνω από την τελετή υπογράμμισε το υψηλό αξιόμαχο των πιλότων μας, γεμίζοντάς μας με εθνική υπερηφάνεια.
Πέρα από το θεσμικό μου χρέος, με την οικογένεια του Αναστάσιου με συνδέει μια ειλικρινή φιλία. Είναι μια σχέση που με συγκινεί βαθύτατα.
Αθάνατος!
 
 

Σήμερα η Άρτα τιμά με ευλάβεια την Πολιούχο της, την Αγία Θεοδώρα

Σήμερα η Άρτα τιμά με ευλάβεια την Πολιούχο της, την Αγία Θεοδώρα. Μια σπουδαία μορφή της Ηπείρου, του ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία και την ταυτότητα της πόλης μας.
Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες!
Είθε η Αγία Θεοδώρα να χαρίζει υγεία, δύναμη και κάθε καλό στις οικογένειες της πόλης μας.

Επισκέφθηκα το Νοσοκομείο Άρτας. Είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τη Διοίκηση, τους Διευθυντές των Κλινικών, γιατρούς και εργαζόμενους για τις ανάγκες και τις προκλήσεις του έργου τους, ενώ είδα από κοντά την εξέλιξη των μεγάλων έργων αναβάθμισης ύψους 2.3 εκ. ευρώ :
🟦 Η γενική ανακαίνιση και αναδιαρρύθμιση των ΤΕΠ και του παιδιατρικού ΤΕΠ προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.
🟦 Το έργο περιλαμβάνει ακόμη τη δημιουργία Μονάδας Εμφραγμάτων (ΜΟΕ), τον εκσυγχρονισμό τμημάτων, την αντικατάσταση δαπέδων και την ανακαίνιση υφισταμένων W.C. ΑΜΕΑ.
🟦 Παράλληλα, 2 νέοι χειρουργοί ενισχύουν σημαντικά το δυναμικό του Νοσοκομείου.
🟦 Αποτελεί χρέος μας να στηρίζουμε τους ανθρώπους που υπηρετούν τη δημόσια υγεία στον τόπο μας. Θα αγωνίζομαι ώστε η Άρτα να γίνει κέντρο αναφοράς για σύγχρονες, ασφαλείς και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας .
 
 

Άρτα, 09/03/26

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Με σύγχρονες υποδομές και προσλήψεις νέων γιατρών ενισχύουμε το Νοσοκομείο Άρτας»

Το Γενικό Νοσοκομείο Άρτας επισκέφθηκε ο Γιώργος Στύλιος, όπου συζήτησε με τον Διοικητή, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τους Διευθυντές των Κλινικών τα ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινή του λειτουργία, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το προσωπικό. Ο κ. Στύλιος συνομίλησε επίσης με γιατρούς και εργαζόμενους για να ενημερωθεί άμεσα για τις ανάγκες τους , τονίζοντας πως εκτιμά τον ρόλο που επιτελούν καθημερινά, συχνά κάτω από απαιτητικές συνθήκες, στηρίζοντας τους πολίτες.

Στη συνέχεια, ο Βουλευτής περιηγήθηκε στους χώρους του Νοσοκομείου και ενημερώθηκε για την πορεία του εκτεταμένου έργου αναβάθμισης και αναδιαρρύθμισης, προϋπολογισμού ύψους 2,3 εκ. ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει τη γενική ανακαίνιση των ΤΕΠ και του παιδιατρικού ΤΕΠ, την κατασκευή νέας Μονάδας Οξέων Εμφραγμάτων (Μ.Ο.Ε.), την αντικατάσταση 8.500 τ.μ. δαπέδων με νέες υγειονομικές προδιαγραφές και την πλήρη ανακαίνιση των υφιστάμενων W.C. ΑΜΕΑ.

Παράλληλα με τις κτιριακές αναβαθμίσεις, το ανθρώπινο δυναμικό ενισχύεται σταθερά, καθώς από τον Ιούλιο του 2023 έως σήμερα έχουν προσληφθεί στο Νοσοκομείο Άρτας 12 νέοι γιατροί. Η ενίσχυση αυτή αφορά τρεις μόνιμους γιατρούς (έναν Διευθυντή Ακτινολόγο, έναν Πνευμονολόγο και έναν Χειρουργό), τέσσερις επικουρικούς γιατρούς (δύο Ψυχιάτρους, έναν Αιματολόγο και έναν Γυναικολόγο), τρεις γιατρούς με δελτίο παροχής υπηρεσιών (έναν Παθολόγο, έναν Ορθοπεδικό και έναν Χειρουργό), καθώς και δύο Ορθοπεδικούς που προστέθηκαν στο δυναμικό του μέσω μετάθεσης. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόσφατη πρόσληψη δύο επιπλέον νέων Χειρουργών αναβαθμίζει σημαντικά το Νοσοκομείο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες για τους ασθενείς.

 

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο Γιώργος Στύλιος δήλωσε: «Αποτελεί χρέος μας να στηρίζουμε έμπρακτα τους ανθρώπους που υπηρετούν με αυταπάρνηση τη δημόσια υγεία στον τόπο μας. Η εξέλιξη των έργων εκσυγχρονισμού και ανακαίνισης είναι σημαντική, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά τις υποδομές και την αισθητική του νοσοκομείου μας. Η θωράκισή του με νέο ιατρικό προσωπικό αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας για συνεχή πρόοδο. Ωστόσο, η προσπάθεια χρειάζεται να συνεχιστεί. Θέλω να ευχαριστήσω τη Διοίκηση για τη συνεργασία και την ενημέρωση, καθώς και το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό για την ανιδιοτελή προσφορά και το φιλότιμο με το οποίο επιτελούν το έργο τους, υπερβαίνοντας συχνά τις αντοχές τους. Θα δώσω κάθε δυνατή μάχη για να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το Νοσοκομείο μας, ώστε η Άρτα να καταστεί κέντρο αναφοράς για υπηρεσίες υγείας σύγχρονες, ασφαλείς και ποιοτικές».